Veermiku kontroll

Sildade reguleerimine ja veermiku kontroll

Miks need kaks teenust koos on? Seetõttu et auto veermik ei ole korras, pole mõtet ka sildasid reguleerida, sest kokkujooksud ja nurgad on muutuvad, kuna detailid ei ole korras. Seega on alati vajalik enne sildade reguleerimist teha ka veermikule kontroll. Kui on kulunud või vigaseid detaile, tuleb need enne silla reguleerimist vahetada.

Rataste joondamisteenuse lõpliku maksumuse määramiseks on soovitatav arvestada järgmiste teguritega:

  • Tehtud töö tüüp. Esi- või tagarataste või sõiduki mõlema telje reguleerimine.
  • Töö maht ja keerukusaste. Vajadus teatud vedrustuse elemente välja vahetada.

Kõige sagedamini kuluvad, kuulliigendid (sharniirid), stabilisaatorid, õõtshoovad, amortisaatorid. Nende asendamine on enne tasakaalustamist kohustuslik.

Ärge jätke tähelepanuta ülaltoodud soovitusi vigaste autoosade diagnoosimise ja asendamise kohta, kuna see võib põhjustada järgmisi tagajärgi:

  • vedrustuse täiendavate rikete ilmnemine
  • rooliosade rike
  • suurenenud kütusekulu
  • rehvide kiire kulumine
  • õnnetuse oht