Tarnetingimused

Tarnetingimused

Toodete valimine

  • Tooteid on võimalik leida ja lisada ostukorvi kasutades nii katalooge kui ka menüüd.
  • Kui Te ei ole kindel leitud toote sobivuses, pöörduge kindlasti meie klienditeenindaja poole.
  • Kui Teile vajalikku toodet ei ole laos, siis palun saatke toote juurest infopäring.
  • Tellimuse täitmise tähtaeg on üldjuhul tellimuse esitamisele järgnev tööpäev, millele lisandub transpordiks kuluv aeg 1-3 päeva. Veohaagiste tarneaeg võib olla kuni 2 nädalat.
  • Kui olete valinud makseviisiks "arvega", st ülekande teel, siis enne kogu arve summa laekumist kaupa ei väljastata.
  • Tellimus loetakse täidetuks, kui tellitud tooted on jõudnud kliendi poolt määratud sihtkohta.

Transpordi tingimused

  • Teil on võimalus valida kauba kättesaamise kohtadeks üks Automaailma kauplustest või toimetus Teie poolt määratud aadressile.
  • Teil on võimalus määrata sihtkohaks ka kolmanda isiku aadress.
  • Automaailm ei vastuta kliendi poolt esitatud andmete õigsuse eest.
  • Enne kauba vastuvõtmist soovitame Teil toote pakendid üle vaadata ja väliste vigastuste olemasolu korral kaupa mitte vastu võtta.
  • Tellides kauba Omniva pakiautomaati saavad saadetise suurimad mõõdud olla 41x38x64 cm.

Hinnad

  • Hinnad kehtivad vaid e-poest tellides.
    Hinnad füüsilistes kauplustes võivad erineda e-poe hindadest.

Maksetingimused

  • Tellimuste eest on võimalik tasuda tellitud kauba kättesaamisel Automaailma kaupluses või pangaülekandega tellimuse esitamisel.
  • Kõigis Automaailma kauplustes on võimalus tasuda nii pangakaardiga kui ka sularahas.
  • Kaup väljastatakse alles pärast kogu tellimuse summa tasumist.
  • Kaupa, mille eest on tasumata, hoitakse Automaailma kauplustes kuni 14 päeva.

Toodete tagastamine

Mittesobivate toodete maksumusest tagastatakse 100% kui:

  • Toode tagastatakse 14 päeva jooksul pärast kauba kätte saamist.
  • Tagastatava toote pakend on terve ja puhas (peab olema säilinud toote kaubanduslik välimus).
  • Tagastatav toode on komplektne, terve, puhas, kasutamata.
  • Toode on Automaailma laoprogrammi toode.

Toodete tagastamisel, mis tellitakse Teie jaoks teistest ladudest, saame tagastada 70% toote maksumusest.

Tagasimaksmisele kuulub ainult kauba maksumus, transpordi eest tasutud kulusid ei hüvitata. Juhul kui kauba transport kliendini toimus Automaailma kulul, siis toote tagastamise korral arvestatakse hüvitamisel toote maksumusest maha transpordikulu.

Toote tagastamine toimub kliendi kulul. Tagastamisel peab olema kaasas vabas vormis tagastusleht, millel on ära märgitud toote artikli number, nimetus, kogus, ostuarve number ja kuupäev, kliendi nimi, kontaktandmed ja pangakonto number.

Toote tagastamise võimalused:

  • toode tuuakse lähimasse Automaailma kauplusesse
  • toode saadetakse aadressile Tallinn, Kadaka tee 42a, 12915 Salome Auto AS

Kasutades kullerteenust tuleb toode transpordikindlalt pakendada. Toote pakendile ei tohi kirjutada, kleepida teipi või etikette. Rikutud pakendiga tooteid tagasi ei võeta. Raha kantakse kliendi arvelduskontole hiljemalt 14 tööpäeva jooksul pärast tagastatud toodete kätte saamist.

Garantiilise toote hüvitamine

  • Garantii katab toote materjali ja valmistusvead. Garantii alla ei kuulu ekspluatatsiooni käigus toodete normaalne kulumine (näiteks piduriklotside kulumine).
  • Garantiilise toote puhul kohustub Automaailm toote remontima või asendama samaväärse tootega juhul materjali või valmistusvead on põhjustanud toote kasutuskõlbmatuks muutumise. Kui toodet ei ole võimalik remontida või asendada, siis hüvitatakse 100% toote maksumus koos esmase transpordimaksumusega.
  • Automaailm ei kohustu hüvitama garantii ajal riknenud toodete vahetusega kaasnevaid kulusid ega toote garantiisse toimetamise kulusid.
  • Pretentsioonide esitamise aeg toodetele on 24 kuud:
    Varuosadele, millele on auto valmistaja poolt ette nähtud kindel vahetusvälp lüheneb garantii vastavalt auto valmistaja poolt määratud tingimustele.

Garantii alla ei kuulu varuosad, mille vigastused on põhjustatud:

  • normaalsest kulumisest;
  • puudulikust hooldamisest;
  • ebaõigest paigaldusest;
  • ebaõigest ekspluatatsioonist
  • muudest välisteguritest (avarii, löökaugud jms)
  • võistlusautodel kasutamisest

Garantiilise varuosa tagastamisel tuleb esitada ka varuosa paigaldanud töökoja arve koopia.
Garantiiaeg algab arve väljastamise kuupäevast.
Toote remontimine või ümbervahetamine garantiiaja jooksul ei pikenda esialgset garantiiaega.
Garantiikorras ümbervahetamisele ei kuulu tooted, mis on demonteeritud. Samuti tooted, mida on püütud ise remontida.

Garantiiekspertiis teostatakse Automaailma kulul

  • Kui klient vaidlustab Automaailma garantiiosakonna otsuse toote garantii suhtes, on tal õigus tellida erapooletu ekspertiis vastava litsentsiga asutuselt.
  • Ekspertiisi kulud kannab ekspertiisi tellija. Juhul kui ekspertiis tõendab toote süülisust ja Automaailm aktsepteerib ekspertiisi otsust katab kulud Automaailm.
  • Vealist toodet, mis on hüvitatud, ei tagastata.
  • Kui toodet ei aktsepteerita garantiiliseks, ja garantiinõude esitaja ei nõua toote tagastamist, on Automaailmal õigus toode 30 päeva möödudes toode utiliseerida.