Pidurid autol on sama tähtsad kui langevarjurile langevari. Kui mõni komponent pidurisüsteemis ei tööta, on autoga sõitmine lausa eluohtlik. Kuigi pidurite hooldus võib olla küllaltki aeganõudev olenevalt auto vanusest ja läbisõidust, on siiski äärmiselt oluline auto pidurisüsteemi regulaarselt kontrollida ja teostada hooldust kui selleks vajadus tekib. Pidurisüsteemi, eriti just kinniroostetanud pidurisadulate väljavahetamine on oluliselt kallim kui iga-aastane hooldus. Auto pidurisüsteem on üsna pikaealine ning enamasti ongi vaja välja vahetada vaid teatud komponente. Sageli võib piduriketaste ja piduriklotside vahetusvälp olla isegi 50-60 tuhat kilomeetrit, kuid see eeldab ka korrapäraseid hooldusi ja seda, et komponente on puhastatud ja määritud, et nad kinni ei roostetaks.
Siiski teatud hetkedel võib tekkida vajadus ka suuremate hooldustööde järele. Kui auto on pikalt seisnud ja detailid on kinni roostetanud. Kõige levinum probleem tänapäeval on automaatkäigukastiga autode puhul see, kui enam ei kasutata käsipidurit ning see jääb kinni. Enamik inimesi avastab, et seisupidur ei tööta nii nagu vaja või ei tööta üldse selle alles siis, kui autol on vaja uuendada tehnoülevaatust.
Sellest, et pidurisüsteem vajaks hooldust, annavad märku järgmised asjad:
Elektriprobleemid autos võivad alguse saada mehaanilise kulumise, niiskuse või kinnitusdetailide lõdvenemise tõttu ka tänu suurele läbisõidule. Samuti on sagedaseks sõlme purunemise põhjuseks sõiduki kasutamine ekspluatatsioonireegleid rikkudes:
Kui Sinu autol on ükskõik millised probleemid piduritega, võta ühendust omale lähima teenindusega esimesel võimalusel. Kontrollime auto üle, leiame probleemi ning teeme hinnapakkumise.