Rehvitööd

Miljonitel autodel kogu maailmas kasutatakse pneumaatilisi (täispuhutavaid) kummist rehve. See on mitme tuntud leiutaja töö tulemus, millega nähti vaeva mitme aastakümne jooksul. Nendel leiutajate nimed peaksid olema äratuntavad kõigile, kes on kunagi oma autole rehve ostnud: Michelin, Goodyear ja Dunlop. Neist ükski ei avaldanud rehvi leiutamisele nii suurt mõju kui John Dunlop ja Charles Goodyear, keda teatakse kui vulkaniseeritud kummi leiutajaid.

Rehvivahetus ja -parandus

Kui rehvid on oma töö ära teinud ja kulunud lubatud piirini, on aeg tulla meie teenindusse. Meie, kui kauba maaletooja, pakume uusi rehve koos vahetusega alati parima hinnaga, sest rehviostjale on paigaldus alati soodushinnaga.

Rehvivahetaja meelespea - anna alati teenindajale autot rehvivahetuses üle andes teada kus asub sinu auto salapoldi või -mutri võti.

NB! Meie autoteenindustes kinnitame rattad lõplikult alati dünamomeetrilise võtmega kasutades õiget väändemomenti ja pumpame rehvidesse autotootja poolt ettenähtud rõhud.

Lisaks kaks korda aastas auto rehvivahetusse toomisele peaks autoomanik ka ise oma autol rehvirõhku kontrollima. Seda tuleks kindlasti teha, kui õues temperatuurid muutuvad vähemalt 10-15 kraadi võrra. NImelt kuumaga õhk paisub ja rehvirõhk suureneb. Õhu jahenedes õhk kahaneb ja rõhk rehvis väheneb. Liiga suure rõhu korral väheneb rehvi ja teepinna vaheline kontaktpind ja see on ohtlik eriti kiirel sõidul. Kui rehvirõhk on aga madalam, kui tootja on ette näinud, siis suureneb kütusekulu ja rehvid hakkavad servadest kuluma ning autosõit muutub vedelaks ja ujuvaks. Rehvimuster kulub aja jooksul paratamatult, kuid õige rehvirõhuga saad alati rohkem sõita.